0 Bazı rastlantılar geleceğimizi inşa eder

28 Ağustos 2012 Salı günü yazıldı.

                         Bazı rastlantılar geleceğimizi inşa eder

İnsanların ömürleri boyunca beklediği, asla vazgeçmediği o mutluluk dolu hayat tamamen kendilerine bağıldır. Hayat bizleri maddi açıdan tatmin edebilir fakat maddiyat bizlere mutluluk sağlamaz bir araçtır, ama amaç olmamalıdır. Parklarda simit satan bir çocukken başlamıştı hayatla mücadeleye, en büyük hayali futbolcu olmaktı, İstanbul spor salonları ve antrenman merkezleri açısından çok gelişmiş bir il olsa da spor salonları için onun harcayabileceği parası yoktu. Her gün gider ve halı sahada maç yapan büyük abilerini izlerdi.

Aylar sonra, halı sahaya her hafta oynamaya gelen bir grup orta yaşlı insanla tanıştı, onların maçları zevkli geçiyordu sürekli onların gittiği günlerde gitmeye başladı. Bir süre sonra maç yapanlardan Ahmet Hoca’nın dikkatini çekti o çocuk. Gidip tanıştı, çocuk ona anlatabildiği kadar hikâyesini anlattı. Ahmet Hoca’da ona haftaya gel sende oynasa dedi.

Çocuğun o an yüzündeki ifadenin tanımı sözlükte sadece saf mutluluk olarak yer alabilirdi.  Haftalar sonra daha samimi oldular. Ahmet Hoca ona çalıştırdığı spor salonunda iş vermeye başladı ve onu yetiştirdi. Bildiği her şeyi öğretti. Hiç evlenmemişti kendi çocuğu gibi benimsedi baktı, kolladı, büyüttü. Vefat ettiğinde her şeyini ona bıraktı. Bugünlere gelmesini o sağladı. Ona yeni bir hayat verdi. Bugün vefat edişinin 4. Yıl dönümü ve yine sana yazıyorum baba, ben izlediğini biliyorum, bana öğrettiğin gibi yaşıyorum hayatı beni merak etme.



0 yorum

Yorum Gönder