26 Blogger Devamını Oku Eklentisi

18 Ağustos 2012 Cumartesi günü yazıldı.
Blogger Devamını Oku Eklentisi

Merhaba arkadaşlar. Öncelikle bugün paylaşacağım Blogger Devamını Oku Eklentisi gerçekten bir blogda ve sitede (içeriği farketmez) bulunuması gereken en önemli eklentilerden biridir.Blogger Devamını Oku Eklentisi sayesinde yazılarınız ne kadar uzun olursa olsun otomatik olarak kısalacaktır. Ve daha okunaklı hale gelmek ile beraber ana sayfadada büyük bir ferahlık olucaktır. En önemliside Ziyaretçilere büyük bir kolaylık sağlamakla birlikte ziyaretçilerinizin sitenizde sıkılmadan aradığını bulabilmesi için gerçekten önemli bir eklenti. Şimdi Blogger Devamını Oku Eklentisi sitemize ekleyelim.Ayrıca eklenti tamamen otomatik olduğundan sadece yazınızı yayınlamanız yeterli olucaktır.

Adım 1: Blogger hesabımıza giriş yapıyoruz > şablon'a tıklıyoruz > Html'yi düzenle seçeneğiniz seçiyoruz > Widget şablonlarını genişlet kutusunu işaretliyoruz.

Adım 2: Ctrl+F yardımı ile şablonumuzda aşağıdaki kodu bulalım.

</head>

Adım 3: Yukarıdaki kodu bulduktan sonra hemen altına aşağıdaki kodu ekliyoruz.

<script type='text/javascript'>var thumbnail_mode = "no-float" ;summary_noimg = 430;summary_img = 340;img_thumb_height = 100;img_thumb_width = 120;</script><script src='http://yourjavascript.com/1211712851/demreli_devamini_oku.js' type='text/javascript'/>

Adım 4: Şimdide aşağıdaki kodu şablonumuzda buluyoruz.

<data:post.body/>
Adım 5: 

<b:if cond='data:blog.pageType != "item"'><div expr:id='"summary" + data:post.id'><data:post.body/></div><script type='text/javascript'>createSummaryAndThumb("summary<data:post.id/>");</script> <span class='rmlink' style='float:right;padding-top:20px;'><a expr:href='data:post.url'> Devamını oku</a></span></b:if><b:if cond='data:blog.pageType == "item"'><data:post.body/></b:if>
Yukarıdaki kodu silip yerine aşağıdaki kodu yapıştırıyoruz.Blogger devamını oku bağlantısı eklentisi şuanda hazır. Yalnız şuanda devamını oku yazı olarak gözükecektir.

Not: Eklentiyi Yazı yerine resim olarak eklemek için Yukarıda mavi ile yazdığım devamını oku yazısının yerine resmin url adresini yazmanız yeterli olacaktır.

26 yorum

Samet Özkan dedi ki... @ 9 Eylül 2012 06:15

Devamını oku yerine ben resim koymak istiyorum. Resmin url adresini o yazının yerine koyunca resim gözükmüyor normal url adresi gözüküyor.

http://i.imm.io/zkPQ.png >> Resim bu, bu linki 'Devamını Oku' yazan yerin oraya yapıştırınca resim gözükmüyor normal link gözüküyor.

Nasıl yapabilirim?

Unknown dedi ki... @ 9 Eylül 2012 10:50

@samet Özkan

4. adımdaki kodu silin, 5 adımdaki kodları hemen sildiğiniz kodun aynı yerine yapıştırın devamını oku yazısının yerine resmin url adresini ekleyin.

Marka, pazarlama ve girişim dedi ki... @ 12 Eylül 2012 11:21

anasayfaya değilde, diğer sayfalara koyabilirmiyiz bunu? http://markapazarlamagirisim.blogspot.com bi bakarmısınız. Diğer sayfalarda yalnzca 1 metin paylaşabiliyorum, oysaki ben her butonun altında farklı farklı yazılar paylaşmak istiyorum aynı anasayfadaki gibi. yardımcı olur musunuz? kaç gündür uğraşıyorum kafayı yicem. Bide "read more" yazısını "devamını oku" nasıl yapabilirim?

Unknown dedi ki... @ 12 Eylül 2012 11:59

@Marka,pazarlama ve girişim.

Bakın ilk önce bir buton bulmalısınız ben size şimdi bir buton yollıycam onun üzerinde devamını oku yazıyor yani butonda ne yazıyorsa o çıkacaktır. Ayrıca buton eklemek istemiyorsanız devamını oku yazarakta mavi bir yazı çıkarabilirsiniz.

Marka, pazarlama ve girişim dedi ki... @ 12 Eylül 2012 15:29

pekala bu readmore butonu ile devamını oku butonunu nasıl değiştireceğim?
Ayrıca dediğim gibi diğer sayfalarımdada anasayfadaki gibi alt alta yazıları yayınlayabilmek için ne yapmalıyım?

Unknown dedi ki... @ 12 Eylül 2012 15:34

@ Marka, pazarlama ve girişim.

Öncelikle yukarıdaki adımları aynen uygulayın adım 5: 'de yazan koduda ekleyin ve o kod içerisinde devamını oku yazıyor işte oraya eklemek istediğiniz butonun http://resmin link.com şeklinde yazın.

sezgin dedi ki... @ 16 Eylül 2012 20:31

yazısını ctrl+f ile arıyorum ama bulamıyoorum neden acaba

Unknown dedi ki... @ 16 Eylül 2012 20:34

@Sezgin Sevinc

Ctrl+f yerine f3'e basın ve sağ üst köşede çıkan kutuya aramak istediğiniz yazıyı yazın.

sezgin dedi ki... @ 16 Eylül 2012 21:06

yok arama yapmasına yapıyor ama 0/0 yazıyor

sezgin dedi ki... @ 16 Eylül 2012 21:14

cevap bekliyorum :)

Unknown dedi ki... @ 16 Eylül 2012 21:20

hangi kodu bulamıyorsun 2. adımdaki head kodunumu 4. adımdaki kodumu?

Unknown dedi ki... @ 16 Eylül 2012 21:39

@sezgin sevinç

O (h e a d) kodu bulamıyorsan < b o d y > kodunu bitişik halde ara ve üzerine ekle.

sezgin dedi ki... @ 16 Eylül 2012 21:44

4. adımda ki kodu bulamıyorum 2. adımdakini buldum düzenledim

Unknown dedi ki... @ 16 Eylül 2012 21:53

widget şablonlarını genişlet kutusuna tik at ve tekrar ara bulamazsan post-body kodunu ara.

sezgin dedi ki... @ 16 Eylül 2012 21:57

hocam buldum sağolda 5. adımda en sonda b: dan sonra ne yazıyor

sezgin dedi ki... @ 20 Eylül 2012 11:04

daha cevap alamadım :(

Unknown dedi ki... @ 20 Eylül 2012 13:25

@Sezgin Sevinc Tamamdır Kodları Yeniledim 5. adımı ekleyebilirsiniz.

hamzamemet dedi ki... @ 4 Ekim 2012 20:43

hocam bu devamini oku eklentisini diger sayfalarda nasil kullanabilirim,bira arkadasta sormus ama aciklama yapmamissiniz,sizin sayfanizda oldugu gibi

Refik dedi ki... @ 4 Aralık 2012 23:23

ama bende data:postpoydı cıkmıyor ya :(((

Puantiyeli Papyon dedi ki... @ 3 Ocak 2013 18:59

bu kodu bulamıyorum yardım lütfen :/

tasvirifotograf dedi ki... @ 15 Ocak 2013 10:24

hocam ben bu devamını oku eklentisini kaldırmak istiyorum eklediğim kaydın tamamı gözükmğyo anasayfada html de bulamadığım bi kod 2'ye bölüyor =(

tasvirifotograf dedi ki... @ 15 Ocak 2013 11:16

düzelttim =)

wo dedi ki... @ 29 Ocak 2013 21:01

bu kodu bulamıyorum neden olur ki ? şimdiden teşekkürler..

Adsız dedi ki... @ 31 Ocak 2013 23:30

Çok Teşekkür Ederim

Unknown dedi ki... @ 17 Şubat 2013 20:14


paylaşım için sağolun,yeni bir blog sahibi olarak yardımlarınızı bekliyorum http://yoltarif.blogspot.com/ şimdidden teşekkürler

Unknown dedi ki... @ 12 Mayıs 2013 12:14

ya ben siteme ekliyemiyorum olmuyor

Yorum Gönder