15 Blogger film teması - Blogger Dizi-sinema Teması

19 Ağustos 2012 Pazar günü yazıldı.
Blogger film teması - Blogger Dizi-sinema Teması

Merhaba arkadaşlar. Blogger film teması ve Blogger dizi,sinema teması olarakta kullanabileceğiniz Harika bir tema paylaşıcam.Blogger film teması'nda slider, yorum kısmı , Temaya uygun film slider Ve çok daha fazla widgetleri- Eklentileriyle blogger film temasını sizlere sunuyorum.




Not: Linkler Yenilenmiştir İndirebilirsiniz.


Temanın seo ayarları hazır siz daha iyi bir seo'ya sahip olmak ve dahada yükselmek isterseniz 

Seo ayarları konumdan öğrenebilirsiniz.

15 yorum

Unknown dedi ki... @ 25 Ağustos 2012 13:38

Ben En üste REsim eklemeyi Yapamıyorum Nasıl Yapacağım

Unknown dedi ki... @ 25 Ağustos 2012 15:08

@EvrenselFilm

Blogger kullanıcı paneline giriş yapın. Yerleşim kısmına tıklayın.
sol üst köşede üstbilgi veya başlık yazıcak ona tıklayın. aşağıda kutular var başlık ve tanım yerine yazan yazının solundaki butonu işaretleyin ve son olarakta kutuların hemen üzerinde http:// yazıcak orayada resminizin url adresini yazın.

Adsız dedi ki... @ 29 Ağustos 2012 17:02

resmi oraya değil en üstte 4tane film yeri varya oraya eklemeyi soruyor

Unknown dedi ki... @ 31 Ağustos 2012 11:01

evet adsız dediğini soruyorum

Unknown dedi ki... @ 9 Eylül 2012 21:22

Üstteki Slide Bölümünü Kaldırabilirmiyiz Hareket Etmiyor Çünküü .s

Unknown dedi ki... @ 10 Eylül 2012 12:33

@Barıs Yurdakul

carousel kodunu bulun ve ]]> E kadar silin.

Mehmet Özbek dedi ki... @ 21 Eylül 2012 21:15

Benim bugüne kadar gördüğüm en iyi flim teması, inş ayarlarında bir bozukluk yoktur :)

Unknown dedi ki... @ 22 Eylül 2012 10:17

Ayarlarında hiçbir bozukluk yok. güzel bir blogger teması

ibrahim kayadibi dedi ki... @ 9 Ekim 2012 15:58

bana biri bu temayı kurabilirmi rica etsem iletişim adresim
ibrahimkayadibi07@gmail.com

Emre Karanfil dedi ki... @ 10 Ekim 2012 17:15

arkadaşlar ben o üst kısımdaki kayan resimlerin nasıl yapılacağını anlamadım yardımcı olursanız sevinirim. emre.karanfil94@gmail.com

Unknown dedi ki... @ 25 Kasım 2012 19:18

üstdeki slayt haraket etmiyor,hareketli olması için ne yapmamız gerekiyor.

Unknown dedi ki... @ 25 Kasım 2012 20:06

Kendi film bloguma uyarladım arkadaşlar,üstteki slaytıda ayarladım süper oldu,tşk.ederim admin paylaşım için..
Film için ve temayı görmek için benim blogumada beklerim.
http://film1453.blogspot.com/

Beklemeden dedi ki... @ 26 Aralık 2012 19:39

Paylaşım için teşekkürler Sayfa numaralandırmayı bir türlü yapamadım yardımcı olurmusunuz

Unknown dedi ki... @ 20 Ocak 2013 00:46

yukarıdaki slayt yerini nasıl hareket ettiriyoruz admin ben yapamadım yardımcı olabilecek arkadaşlar varmı acaba...

http://filmtele.blogspot.com/

BamBamReyiz dedi ki... @ 22 Ocak 2013 19:21

Arkadaşlar ben blogumda kategori ayarı yapamadım yardım edebilir misiniz? Sadece son eklediğim yazılar ana sayfamda gözüküyor. Ayrıca bazı sayfalarımda gösterilen yazı sayısı konusunda da sıkıntım var.
http://caddedekifilmci.blogspot.com/

Yorum Gönder