9 Blogger Kalıcı Bağlantı Özelliği-Permalink

18 Temmuz 2012 Çarşamba günü yazıldı.
Blogger Kalıcı Bağlantı Özelliği- Permalink

Merhaba arkadaşlar bugün seo açısından ve görünüm açısından çok önemli ve blogger'in yeni bir özelliğini anlatmak istiyorum.Bu özelliğin adı Permalink "Kalıcı bağlantılar" Bu özellik sayesinde yazılarımızın url adresleri artık seo'ya uyumlu hale gelicek.

Peki nasıl seo'ya uyumlu hale gelicek: Bildiğiniz gibi kalıcı bağlantılar özelliği olmadan önce bir yazı yazdığımızda Türkçe karakterler (ş,ı,ü,ö) kullanırsak url adresleri bu harfler yerine çizgi olarak gösteriliyordu.
Kalıcı bağlantılar özelliği geldikten sonra türkçe karakter kullansak bile başlıklarımız aynı kalıcak ve buda seo'yu önemli derecede etkileyecektir.

Kalıcı Bağlantılar(Permalink) Özelliği gelmeden önce gözüken link:

Blogger Kalıcı Bağlantı Özelliği-Permalink

Kalıcı Bağlantılar(Permalink) Özelliği geldikten sonra gözüken link:

Blogger Kalıcı Bağlantı Özelliği-Permalink


9 yorum

Unknown dedi ki... @ 19 Temmuz 2012 03:29

bugün senin sayende çaktım muhabbeti eline sağlık .d

Unknown dedi ki... @ 19 Temmuz 2012 08:02

işinize yaradıysa ne mutlu Bana.

Unknown dedi ki... @ 19 Temmuz 2012 15:41

Hocam footerdaki resmi silmeseydiniz keşke...

BipoMan dedi ki... @ 19 Temmuz 2012 20:44

Bugün bende gördüm bunu;ama seo açısından faydalı olabileceğini bilmiyordum yazını okumam güzel oldu seo çalışmalarıma bir yenisini daha ekliyorum artık :D

Oğuzhan İsa Temiz dedi ki... @ 20 Temmuz 2012 00:50

Kalıcı baglantıları ilk başta oluşturmak lazım :).

Unknown dedi ki... @ 26 Temmuz 2012 20:19

seo için tabiki yararlı olacaktır çünkü google arama yaparken link isimleri üzerindende arama yapıyor bir google araması yapın sonuçların hemen altında link çıkacaktır linktede bişey bulduysa kalın yazar buda seo açısından önemli çok teşekkürler.

Unknown dedi ki... @ 26 Temmuz 2012 20:23

@Furkan
Evet oda çok önemli bazı linkleri blogger otomatik kısaltıyor ve türkçe karakterleri siliyor. Ama permalink ile bunu değiştirmek sizin elinizde.

Sohbet dedi ki... @ 16 Eylül 2012 17:47

bende açtım bir blog ama kalıcı bağlantı ayarını yapamamıştım sayenizde yabmış oldum tşk ederim

Unknown dedi ki... @ 16 Eylül 2012 19:29

İşinize yaradığına sevindim.

Yorum Gönder