14 Blogger Arthemia V3 teması - Kişisel Blog Teması

16 Ağustos 2012 Perşembe günü yazıldı.
Blogger Arthemia V3 teması - Kişisel Blog Teması


Merhaba arkadaşlar.Artık blogumuzda blogger temaları paylaşımına başlıyoruz.İlk olarak kişisel bir blog için Blogger arthemia v3 teması' nı paylaşalım dedik.Arthemia V3 teması gerçekten çok şık kullanışlı ve hoş bir tema ayrıca sadeliğide göz önünde bulundurursak sitenin hızınıda olumlu yönde etkileyeceği söz konusu.

ön izleme butonu
Not: Rar şifresi :   Ocabbaroglu.in




 Son olarak temanın seo ayarlarını yapmak için http://webmastersaati.blogspot.com/2012/07/seo-nasl-yaplr-seo-ipuclar.html adlı yazımı okuyabilirsiniz.

14 yorum

emre408 dedi ki... @ 16 Ağustos 2012 11:41

Şablonunuzu kaydedemedik.
Şablonunuz doğru şekilde oluşturulmadığından ayrıştırılamadı. Lütfen tüm XML öğelerinin doğru şekilde kapatıldığından emin olun. XML hata iletisi:
(SyntaxError) : Unexpected token <


Temamı bozuk ben mi yapamadım yardım edermisiniz

Unknown dedi ki... @ 16 Ağustos 2012 11:44

@ ermre408

xml ' olanı yükliyceksin bloggere.

emre408 dedi ki... @ 16 Ağustos 2012 11:46

Onu yükledim zaten

Unknown dedi ki... @ 26 Ağustos 2012 10:41

Bana ulaşın size yardımcı olurum.

Unknown dedi ki... @ 30 Ağustos 2012 17:51

winrardan çıkaramadım parola istiyor yardıncı olun

Unknown dedi ki... @ 30 Ağustos 2012 19:28

@bülent Temayı indirin. Winrara sağ tıklayarak buraya çıkart' seçeneğini seçin ve çıkan dosyadan xml olanı seçerek blogunuza yükleyin.

film izle dedi ki... @ 10 Eylül 2012 19:00

yahu benımde hep basıma gelıor wınardan onay almadan cıkarıyorum xxml sonra yukluyorum bu hatayı verıyor tema aktıf lakın hıt alamıyorum bu wınrar dan xxml nasıl yuklenıyor yanlıs yapıor olmalıyım

Unknown dedi ki... @ 10 Eylül 2012 19:25

@film izle
temayı indirin winrara sağ tıklayıp buraya çıkart diyin, parolayı girin. hiç birşeye dokunmayın bloggere girin şablona tıklayın sağ üst köşede yedekle/geri yükle var o butona tıklayın dosya seç diyerek temanın klasörünü açın içerisinde böyle not defterine yazı yazılmış gibi bir dosya var .xml olarak işte o dosyayı seçin ve yükle butonuna tıklayın.

Adsız dedi ki... @ 16 Eylül 2012 19:02

Bu nedir arkadaşım? Temanı kurdum fakat gören benim bloğum değil senin bloğun sanacak nedir bu ya? Bu insanlara yardım etmek mi? Reklam vermek mi!!!!!

Unknown dedi ki... @ 16 Eylül 2012 19:28

Bu tema bana ait değil. Oğuzhan cabbaroğluna ait. Linkleri kaldırmak için blogger şablonunuza girin. ctrl+f ye aynı anda basarak sağ üst köşede açılan kutuya ocabbaroglu.blogspot.com yazın ve çıkan sonuçları kendinize göre düzenleyin.

film izle dedi ki... @ 18 Eylül 2012 20:54

winrar dosyasını indirdim evet yukledıklerımde dosya sag tıkladım ve dosyayı buraya cıkar bır klasore ekledım sonra blogere gırdım yukledım yıne aynı bu parolayı gırın dedınız ben parolayla karsılasmadım xml olarak winrar danayırıyorum lakın winrar da lutfen lisansını alın uyarısı cıkıyor acaba lısans olmadıgındanmı sıkıtı xml bozuk ama hocam tema sıtey entegre oluyor onuda anlamadım bu temaları yukledıgımde sıtemın tekıl hıtı 500 den sıfırlanıyor tum seo ayarlarınıda yapmama ragmen meta vs gunlerdır ugrasıyorum cozemedım

Unknown dedi ki... @ 18 Eylül 2012 21:01

pc'nizde winrar olmayabilir veya sınırlı lisanslı bir winrar yüklenmiş olabilir. İndirdiğiniz dosyayı hiçbirşeye dokunmadan sağ tıklayıp buraya çıkarta tıklıycaksınız ve çıkan klasöre tıklayarak içerisindeki xml dosyasını masaüstüne atın ve bloggere yükleyin.

Blogsablog dedi ki... @ 1 Ekim 2012 00:50

Bu güzel tema için teşekkürler.

Sohbet dedi ki... @ 13 Mart 2013 05:10

guzel bir temaya benziyor..

Yorum Gönder