0 E-Mail Marketing Ne Zaman ve Nasıl Yapılmalı

20 Mart 2013 Çarşamba günü yazıldı.


Maksimum Düzeyde Reklamlardan Yararlanın
444click reklam şirketi, e-mail marketing yapmak için bazı önemli faktörlere önem vermektedir. Bir reklamın nasıl yapılacağına ve ne zaman yapılması gerektiğini, pazar araştırma yaparak karar veren işletme, reklamlardan maksimum düzeyde yararlanmayı hedefliyor.
Peki e-mail marketing ne zaman ve nasıl yapılmalıdır?

Sadece Kurum Tanıtımı Getiri Sağlamaz
E-mail marketing uygulamasında, gönderilecek mesajda kişiye özel fırsatlar içermelidir. Sadece ürün veya kurum tanıtımı yapmak, getiri sağlamaz. Bu yüzden mail tasarımında bu nokta önemlidir. Yapılan araştırmalara göre, normal bir mail gönderilen kişiler, otomatik mail listesinden çıkmaktadır. Böylece müşteri kaybedilir.
Ayrıca kampanyanın zamanı önemlidir. Örneğin kış sezonunda, yaz tatillerinin reklamı yapılmamalıdır. Bunun yanında örneğin, sitesine uzun zamandır giriş yapmayan bir müşterisine, fırsat kuponları ile birlikte bir mail gönderebilir.

Daha Etkili Bir Yöntem
E-mail marketing basit bir reklamcılıktan öte, gelişmiş ve dikkat edilmesi gereken bir reklam türüdür. Google reklam sisteminden daha etkili ve hedefin görebileceği şekilde olduğu için, tercih edilmektedir. Bu reklam türü için eşsiz bir ekibe sahip 444click sitesi, iyi bir tercihdir.

www.444click.com

0 yorum

Yorum Gönder