7 Blogger Yorum Kutusuna Arka plan eklemek

12 Ağustos 2012 Pazar günü yazıldı.
Blogger Yorum Kutusuna Arka plan eklemek

Merhaba arkadaşlar. Bu yazımda sizlere Blogger Yorum kutusuna arka plan eklemeyi anlatıcam.

Blogger'da Yorum kutunuza arka plan ekleyerek, Hoş bir görüntü yakalamış olursunuz, tasarımınızı özelleştirmiş olursunuz, yorum kutusunu biraz daha canlandırmış olursunuz ve saydam veya soluk bir yorum kutunuz varsa gerçekten bu eklentiyi kullanmanız yararlı olacaktır. Görsel açıdan yorum kutunuzu renklendirmek için birebirdir.

blogger yorum kutusunu biçimlendirmek
Ayrıca bu eklentiyi ben kendimde kullanıyorum ve kendi kullandığım arka plan görüntüsünü sizlere sunuyorum.Şimdi eklentimize geçelim:

Adım 1: Aşağıdaki kodu şablonumuzda buluyoruz.

]]></b:skin>


Adım 2: Yukarıdaki kodun hemen üstüne aşağıdaki kodları ekliyoruz.

#mybtips-form iframe{
background:#ffffff url(
Resmin linkini ekleyin) repeat;
border:1px solid #ddd;
-moz-border-radius:6px;
-webkit-border-radius:6px;
box-shadow: 5px 5px 5px #CCCCCC;
padding:5px;
font:normal 12pt "ms sans serif", Arial;
color:#ffffff;
width:560px; height:213px !important;
}
#mybtips-form a{
color:#fff;
}


Adım 3: Şablonumuzda aşağıdaki koduda buluyoruz.

<div class='comment-form'>

Adım 4: Yukarıdaki kodun yerine aşağıdaki kodu ekliyoruz.


<div id='mybtips-form'>

Son olarakta kırmızı ile yazdığım Resmin linkini ekleyin yazısı yerine aşağıda verdiğim resmin kodunu ekliyoruz.


http://i.imm.io/AgSE.jpeg



Resim:

7 yorum

Webkantin dedi ki... @ 12 Ağustos 2012 19:59

Çok güzel olmuş sizde kullanıyorsunuz :D

Unknown dedi ki... @ 12 Ağustos 2012 20:16

@Webkantin Teşekkür ederim Bende bugün ekledim mesaj attı bazı arkadaşlar. bizimle paylaşırmısın diye onları kıramadım.

internetten para dedi ki... @ 13 Ağustos 2012 01:52

hoş bir tasarım bende bloğuma ekledim güzel duruyor. teşekkürler

Unknown dedi ki... @ 13 Ağustos 2012 18:44

Zaten sitede de kullanmışsın :) Ellerine sağlık çok işime yarayacak.

Unknown dedi ki... @ 13 Ağustos 2012 21:38

Teşekkür ederim. yorumlarınız için

Adsız dedi ki... @ 27 Ekim 2012 12:00

konuda mesaj varsa görünmüyor mesaj yoksa görünüyor çözüm yöntemin varmı kardeş

wmoguz dedi ki... @ 28 Ekim 2012 15:15

mustafa seçkin Yeni bir arka plan resmi bul ve tekrar dene aynısı banada olmuştu.

Yorum Gönder