3 Blogger Yayın başlığının sağına yorum sayısı eklemek

10 Eylül 2012 Pazartesi günü yazıldı.
Blogger Yayın başlığının sağına yorum sayısı eklemek

Blogger yayın başlığının yanına yorum sayısı eklemek veya blogunuza yorum balonu eklemek Tasarımınızı güzelleştireceği gibi Blogunuzdaki yayınlara kaç yorum yapıldığınıda görmenizi sağlayan bir blogger eklentisidir. Blogger yorum balonu eklentisi ile blogunuzdaki yayınların sağ üst köşesine yorum balonu ekleyebilirsiniz.

Adım 1: Şablon > Html'yi Düzenle > Widget şablonlarını genişlet.

Adım 2: Aşağıdaki kodu şablonumuzda bulalım. (Böyle bir kod yoksa buna benzer bir kod vardır.Bulamazsanız <h3 class='post-title entry-title kodu arayın.)

<h3 class='post-title entry-title'>

Adım 3: Yukarıdaki kodun sonuna aşağıda verdiğim kodları ekliyoruz.
<!--COMMENT-BUBBLES-STARTS--><b:if cond='data:post.allowComments'><a class='comment-bubble' expr:href='data:post.addCommentUrl' expr:onclick='data:post.addCommentOnclick'><data:post.numComments/></a></b:if><!--COMMENT-BUBBLES-STOPS-http://bloggerstop.net-->

Adım 4: Aşağıdaki kodu şablonumuzda bulalım.
</head>

Adım 5: Aşağıdaki kodları yukarıdaki kodun hemen üzerine ekliyoruz.
<!--COMMENT-BUBBLES-STARTS--><style type="text/css">.comment-bubble {float: right;background: url(http://i49.tinypic.com/2vugahu.jpg) no-repeat;width: 55px;height: 38px;font-size: 18px;margin-top: -15px;margin-right: 2px;text-align: center;}</style><!--COMMENT-BUBBLES-STOPS-http://bloggerstop.net-->

3 yorum

Recep Hilmi Tufan dedi ki... @ 10 Eylül 2012 13:53

Ooo güzelmiş bu kod. Teşekkürler....

Unknown dedi ki... @ 10 Eylül 2012 15:39

@Recep Hilmi Tufan
Ben teşekkür ederim. Sayfa hızına olumsuz bir yönü yok ve gördüğünüz gibi blogumuzdada kullanıyoruz.

Yok dedi ki... @ 23 Aralık 2012 11:20

kodları kopyalayamıyorum ben:(

Yorum Gönder