0 Yahoo site eklemek - Yahoo Site Nasıl Eklenir?

7 Eylül 2012 Cuma günü yazıldı.
Yahoo site eklemek - Yahoo Site Nasıl Eklenir?

Yahoo'ya site eklemek , Çoğu webmasterin korkulu rüyası olan yahoo arama motoruna site eklemek ,
çok zor gibi görünsede biraz ingilizce ve @yahoo.com'lu bir mail adresi ile çok kolay bir hâl alıyor.Peki Yahoo'ya site nasıl eklenir? Yahoo'ya site eklemek için bir zamanlar ne kadar uğraştığımı düşünüyorumda gerçekten beni yıldırmayı başarmıştır. Ve o andan sonra sadece google'a yönlenmiştim. Ve iyiki öylede yapmışım diyorum Google hepimize yeter. Fakat siz yinede yahooya sitenizi eklemek isterseniz aşağıda yazdıklarımı çok dikkatli okuyarak 2-3 adımda siteniz ekleyebilirsiniz.
Aşağıdaki linkten yahonun site ekleme sayfasına geliyoruz ve söylediklerimi adım adım yaparak sitemizi kolayca yahooda ekliyoruz.

http://www.bing.com/toolbox/submit-site-url Bu siteye girelim, Type the url of your homepage yazısının altındaki kutuya sitemizi http://sitenizin-adresi.com şeklinde ekliyoruz. Ve doğrulama kodunu yazarak submit butonuna tıklıyoruz.Açılan sayfada 3 adet kutu gelicek. Eğer bir microsoft hesabınız varsa en sondakine tıklıyoruz (no thanks) yazıyor kutuda o kutuya tıklıyor ve kaydolmadan sitemizi eklemiş oluyoruz. Eğer sitenizi ekledikten sonra birde yahoo'ya sitemap ekleyerek sitenizi yahooda indexletmek istiyorsanız kayıt olmanız gerekmektedir veya bir microsoft hesabınız varsa yahoo webmaster'a giriş yaparak sitemap ekleyebilirsiniz.

0 yorum

Yorum Gönder