0 İçeriklere etiket eklerken nelere dikkat edilmeli.

23 Ekim 2012 Salı günü yazıldı.

Blog'unuza içerik eklerken yayınladığım anda nasıl ilk sıralara çıkabilirim diye düşündünüz mü? Ben ilk blog'umda içerik eklerken yazılarımın neden ilk sayfalarda çıkmadığını düşünüp blogger'i biraz kurcalardım ilk olarak etiketler bölümü dikkatimi çekti.

Bir şeyler yazayım derken yazdığım makaleyle ilgili bazı etiketler yazmaya başladım. Etiket ekledikten sonra yayımladığımda ise hem içeriklerin daha çabuk indexlendiğini hemde etiket bölümünde yazan yazıları arama motorunda arttığımda ilk o yazının ilk sayfalarda çıktığını gördüm. Yani sadece yazının başlığını arayan biri değil etikette yazan bir kelimeyi arayan bir kişide benim blog'uma ziyaretçi olarak gelebiliyordu. Yalnız bloggerin size verdiği bir limit var etiket girerken 200 karakteri geçmemeniz gerekiyor ve etiketin yazdığınız yazıyla ilgili olması gerekiyor.

Yani blogunuzda paylaştığınız bir film'e gidip'te blogger nasıl kullanılır diye bir etiket eklerseniz, istediğiniz arama motoruna o etiketi yazdığınız zaman ilk 3 sayfada çıkmanız bile çok zor hatta imkansız olacaktır. Fakat yazılarınıza etiket eklerken çok dikkatli olmanız gerekiyor. Yazınızda geçirdiğiniz bir kelimeyi etiket bölümüne çok fazla yazarsanız sitenizde aşırı bir düşüş yaşanabilir. Yani bir yazınızda kullandığınız cümleyi aynı olarak kopyalayıp çok fazla etiket eklemek sakıncalı olabilir.

0 yorum

Yorum Gönder