2 Hangi yazılım dilini öğrenmeliyim

22 Ekim 2012 Pazartesi günü yazıldı.



Hangi yazılım dilini öğrenmeliyim, Yazılım dilleri diğer bir adıyla programlama dilleri çok fazla alanda kullanılıyor genellikle bizlere yardımcı olmak amacıyla üretiliyorlar. Peki hangi programlama dilini öğrenmeliyim?

Şuanda çok fazla programlama dili mevcut bunlar (php,html,visual basic,qbasic,c++,c,c# ......) böyle uzar gider yalnız bunların arasından bize en gerekli olanını seçmemiz lazım. Bütün programlama dilleri birbirinden çok farklı şekillerdedir. Her programlama dilinin kendine özgü bir dili vardır. Hangi programlama dilini öğrenmemiz gerektiğine gelince şuanda Liselerde bilişim teknolojileri bölümünde programlama dili olarak C# gösteriliyor. C# diğer adıyla " C sharp " Microsoft'un geliştirdiği bu programlama dili şuanda çok fazla kullanılmakla birlikte liselerde ve programlamalarda hatta oyun programlarken bile en çok kullanılan programlama dillerinden biridir.

 C# dilini öğrenmek lisede programlama temellerinden yüksek not alabileceğinizi sağlayabilir. Eskiden liselerde qbasic kullanılırdı artık C# 'a geçiş yapıldı ve çok daha kolay olduğu kesin. C# dilini kolayca öğrenebilirsiniz gerek okul hayatınızda gerek meslek hayatınızda çok işinize yarayacaktır.

2 yorum

hayRettin dedi ki... @ 22 Ekim 2012 18:59

Bende yeni liseye başladım bana qbasic dediler hocaya sorayım dedim az kalsın dayak yiyodum o çok eskide kaldı kafayımı yedin falan dedi c# öğrenmeye başladım bende

Adsız dedi ki... @ 22 Ekim 2012 21:37

Güzel anlatım olmuş c++ gerçekten kolay ama c# daha yararlı ayrıca c# şuanda profesyonel olarak öğreniyorum çok daha kolay geldi bana

Yorum Gönder