2 Blogger Yazıyı Oylama eklentisi

11 Ağustos 2012 Cumartesi günü yazıldı.
Blogger Yazıyı Oylama Eklentisi


Merhaba arkadaşlar.Bugün Blogger için yazıyı oylama eklentisi vereceğiz.

Öncelikle bu eklentinin ne işe yaradığına gelince, Blogunuza o kadarda yarar sağlamaz çünkü çok fazla gerekli bir eklenti değil...
Ancak ziyaretçilerinizin yazılarınızı beğenip beğenmedini anlamak içinde birebir.Ayrıca ziyaretçilerinizin blogunuzda söz sahibi olmasını istiyorsanız bu eklentiyi eklemelisiniz.

Adım 1: Blogger kullanıcı paneli > şablon > html'yi düzenle > Widget şablonlarını genişlet. Yolunu izliyoruz.

Adım 2: Şablonumuzda aşağıdaki kodu buluyoruz.

/body

Adım 3: Yukarıdaki kodu bulduktan sonra hemen üzerine aşağıdaki kodu ekliyoruz.

<script src="http://js-kit.com/ratings.js"></script>

Adım 4: Aşağıdaki Koduda Buluyoruz.

<data:post.body/>

Adım 5: Yukarıdaki kodunda hemen üzerine aşağıdaki kodu ekliyoruz.

<b:if cond='data:blog.pageType == &quot;item&quot;'>
<div class='js-kit-rating' expr:path='data:post.url' expr:permalink='data:post.url' expr:title='data:post.title' view='score'> 
</div> 
</b:if>

Adım 6: Kaydediyoruz, Ve çıkıyoruz Artık oylama eklentimiz hazır.

Not: Her Blogda farklı görünür: el işareti, 5 yıldız Vs.

2 yorum

Adsız dedi ki... @ 12 Ağustos 2012 02:39

çok güzel paylaşım olmuş :) :) :) ellerinize sağlık :D :D

Unknown dedi ki... @ 12 Ağustos 2012 15:42

Teşekkür ederim güzel yorumunuz için. İşinize yaradıysa ne mutlu bana

Yorum Gönder