6 Siteniz bir adım daha önde

10 Ağustos 2012 Cuma günü yazıldı.
Siteniz Bir adım Daha Önde

Merhaba arkadaşlar bugün sizinle sitelerin herşeyiyle yakından iligili olan bir site paylaşmak istiyorum. Bu siteyi gördüm ve çok beğendim işinize yarayacağınada eminim.

Arama otorlarında Siteniz kayıp olmasın.!! Sitenizi yükseltin ücretsiz seo egitimleri, dersler, Temalar , eklentiler paylaşarak sitenizi yükseltmek için elimizden gelen tüm destegi veriyoruz. Günlük olarak paylaşımlar SEO hakkında bilgiler tamamen sitenizi yükseltmek için yapılmış bir site sizlerin hizmetinde. Sitemizi Takip eden kazanıyor.!!! Webmasterler, Seolar, Yeni başlayanlar, Site kuracaklar, Sitesi olanlar, Merak edenler, Ögrenmek isteyenler Herkez burada sitenizi yükseltin.!! Sitemizde Sitenizi Geliştir Adıyla Sitenizi her alanda geliştirebileceginiz bir ortam sunuyoruz Site Güvenligi,+SEO Optimizasyonu, Tasarımı, Seosu Sorunları ve çözümleri Hakkında tüm bilgiler sizlerle paylaşılmakta.!! Hala Ziyaret Etmedinizmi? Siteni Gelistir

6 yorum

msaid dedi ki... @ 10 Ağustos 2012 15:39

Merhaba size çok teşekkür ediyorum.Benim bir sorum olacaktı benim bir oyun sitem var bu siteye oyun eklemek için oyun açıklamalarını diğer oyun sitelerinden alıyorum (çalıyorum :D) bunun pagerank ve seo ya bir etkisi olurmu?

Unknown dedi ki... @ 10 Ağustos 2012 16:20

sadece seo - pagerank değil googledede olumsuz etkileri var. ve adsensede banlanmaya kadar gidiyor.

msaid dedi ki... @ 10 Ağustos 2012 16:38

Açıklamalarını kendim yazsam sadece swf url'lerini diğer sitelerden alsam yinede ban yermiyim ?

Unknown dedi ki... @ 10 Ağustos 2012 16:48

bildiğim kadarıyla oyun - dizi -film -video siteleri adsensden reklam alamıyor.Sen ginede açıklamalarını kendin yaz biraz değişiklik yapsan açıklamalarda yeterli.

reklama gelincede adsense kabul edebilir olmazsa bazı webmaster forumlarında reklam alınır yaz.

Unknown dedi ki... @ 10 Ağustos 2012 16:48

Veya süpervitrin gibi güvenilir reklam firmaları var ondanda alabilirsin.

msaid dedi ki... @ 10 Ağustos 2012 16:50

Çok teşekkür ederim ilgilendiğiniz için.Başarılarınızın devamını dilerim :)

Yorum Gönder