4 Blogger Yatay Menü eklemek - Blogger yatay menü eklentisi

11 Eylül 2012 Salı günü yazıldı.
Blogger Yatay Menü eklemek - Blogger yatay menü eklentisi

Blogger Yatay Menü eklemek - Blogger yatay menü eklentisi, Blogunuzda bulunun yatay link menüsünün görüntüsü bazen hoş olmayabiliyor. Ve bazen çok güzel blogunuza tam koymak istediğiniz temanın yatay link menüsü uğraşılmamış veya baştan savma yapılmış gibi olabilir. Benimde başıma sık gelen birşeydi bu ilk açtığım bloguma eklediğim tema gerçekten tam benim istediğim, blogum için yapılmış bir temaydı fakat yatay link menüsüne baktığımda diğer menülerden daha ince olduğunu görünce hemen kaldırmak istedim yalnız temayı biraz kurcaladığımda bunu değiştirebileceğimi gördüm ve renk kodlarını hatta büyüklüklerini ayarlamaya çalıştım ve en sonunda çok güzel bir yatay menüyü bloguma ekledim. Yeni başlayan webmaster arkadaşlar lütfen hemen pes etmeyin yapamadığınız bir eklenti veya bir durum olduğunda webmaster üzerine olan bloglardaki arkadaşlarla ve benimle iletişim kurmanız yeterli.Şimdi Blogger yatay link menüsü eklentimize geçelim.

Adım 1: Aşağıdaki kodu şablonumuzda bulalım:

]]></b:skin>

Adım 2: 
#newnavbar ul li{
font-size:100%;
list-style-type: none;
display:inline;
padding:0px;
margin:10px;
border:0px solid;
}

#newnavbar li a{
color:#000000;
}

#newnavbar li a:visited {
color: #cc0033;
}

#newnavbar li a:hover {
color:  #cc0033;

}

Tasarım Şuanda tamam sadece linklerimizi ekliycez.

Adım 3: Blogger'da yerleşim sekmesine giriyoruz. Ve Blog kayıtlarının hemen üzerine gadget ekliyoruz.Html/javascript'i bulup tıklıyoruz. Ve yeni bir sayfa açılıyor.

Adım 4: Aşağıdaki kodları açılan sayfaya yapıştırın ve kaydedin.

<div id='newnavbar'>
<ul>
<li><a href="http://webmastersaati.blogspot.com">Ana Sayfa</a></li>
<li><a href="http://webmastersaati.blogspot.com/p/iletisim.html">Sitemap</a></li>
<li><a href="http://webmsatersaati.blogspot.com/p/sitemap.xml">Sitemap</a></li></ul></div>
Bu şekilde sayfa linklerinizi ekleyin yeni bir sayfa eklemek istiyorsanız. kodların içerisine <li><a href="http://webmastersaati.blogspot.com/p/iletisim.html">Sitemap</a></li> kodunu tekrar eklemeniz yeterli.

4 yorum

Unknown dedi ki... @ 28 Şubat 2013 15:26

peki yayınlarımızın bu sayfalarda görünmesi ayarlarını nasıl yapacağız? Örneğin bir yayın yazdım ve HİZMETLERİMİZ sekmesinden ulaşılmasını istiyorum bu ayarları nasıl yapacağım

Adsız dedi ki... @ 9 Mart 2013 17:45

verdiğiniz kodlarla oluşturulan menüyle resimdeki menü farklı. üzerine gelince yazının, resimdeki gibi olmuyor.

Beklemeden dedi ki... @ 16 Mart 2013 20:45

eyvallah kardeşim

Unknown dedi ki... @ 6 Ağustos 2013 02:51

gösterdiğiniz resimle yapılan menü aynı değil, yazı hazırlarken nereye bakıyosunuz anlamadım ki?

Yorum Gönder